Sunday 19 May 2013

بھگوان کے لیئے ۔۔ مجھے چھوڑ دو


اس کی للچائی نظریں مجھے دیکھ رہی تھیں

گز بھر لٹکی لمبی زبان سے شہوت کی رال ٹپک رہی تھی

نتھنوں سے پھن پھن تنفس کی پھنکار نکل رہی تھی۔

ایک اور سامنے آگیا

اتنا ہی خونخوار

آنکھوں میں وہ ہی حرص۔

نوکیلے دانت میرے وجود کو چیرنے کے لیئے تیار۔

دونوں مجھے اپنے اپنے طریقے سے استعمال کرنا چاہتے تھے۔

پہلا میرے وجود کو رگڑ کر اپنے مطابق بنانا چاہتا تھا

دوسرا چاہتا تھا کہ میرے سراپہ کو کچل کر اپنا مطلب پورا کرے

ہاں

دونوں سیاسی جماعتوں کے کارکن کہہ رہے تھے
بریکنگ ہمارے مطلب کی چلائیں، ورنہ


4 comments:

  1. its not my decision to air the breaking, just wrote what we go through .. daily

    ReplyDelete
  2. It means that MEDIA make us see what it wants ...........
    The only free media is Social or Online.(except TROLLS)
    But biased reporting can't be ruled out here also!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i dnt think u ve read the thing carefully :)

      Delete